dilluns, 28 de gener del 2008

A LA MARIA CASTRO - CENTENARI RODOREDA

He llegit els teus escrits sobre l'obra i la vida de Mercé Rodoreda. Veig que el personatge t'ha interessat com a mi, ja que representa un model de dona gens freqüent pels temps que li va tocar viure. Jo conec personalment algú que la va tractar, (concretament la filla de Sussina Amat, una de les velles amigues retrobades després de l'exili) i he pogut constatar el testimoni d'excepcionalitat que ressalta d'aquella dona misteriosa, que va saber plasmar amb un lirisme de vegades ingenu, de vegades cruel, però sempre potent, unes històries intransferibles.
T'agraeixo molt la tasca de recopilació que has fet, que pot ser molt útil a persones que encara no coneixen la complexitat de la vida i l'obra de Mercé Rodoreda.

1 comentari:

Maria Castro Castro ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari.
Quina sort poder parlar amb algú que la conegut!
Des de la primera vegada que vaig llegir un llibre seu em vaig quedar tan fascinada que sempre m'ha agradat molt i em sembla una dona molt interessant per l'època que li va tocar viure.
Ens veiem aviat!
Maria Castro